Kilikya, 2006 yılında başlayan marka yolculuğunu 2018 yılında logo ve ambalajlarını yenileyerek müşterisine yeni ambalajlarda ürün sunarak taçlandırdı. Raflarda henüz yerini alan ambalajlar tüketiciler tarafından olumlu geri bildirimler alırken, yeni logosu ve ambalaj etiketleri tüketicide merak edilen sorulara ve ilgiye dönüştü. Yeni tasarlanan Kilikya logosundaki “i” harfleri, Kilikya’nın insan odaklı üretim anlayışı, “i” harfinde kullanılan hareketli insan formu ile ön plana çıkarıldı. Kilikya şişe etiketinin tasarımının özünü markanın lider özelliği oluşturdu. Kilikya’nın dar alanlara sığamayan, sınırların dışına taşan şirket vizyonunu yansıtan bir etiket tasarımı hazırlandı. Kilikya logosunun bir bölümü etiket üzerinde görünüyor, etikete sığmayan diğer bölümü ise hayaller gibi sınırsız yeni ufuklara doğru taşıyor. Kilikya, kurulduğu günden itibaren Türkiye ‘de ve Dünya’da müşterilerinin beklentilerini karşılayan ürün portföyü geliştirmeye devam ediyor.Kilikya, üstün kalitesi ve tadıyla lider içecek firması olma yolunda ilerlerken müşterilerinin damak tatlarına uygun, her zaman güven duyacakları, üstün kaliteli ve lezzetli ürünler üreterek yüzde 100 müşteri memnuniyetini devam ettirmek için çalışıyor.
ADANA
22 Eylül 2018 - 08:57
Kilikya ambalajlarında ve logoda yenilik yaptı
ADANA
22 Eylül 2018 - 08:57