HAYDAR ŞENGÜL Adana’da 2014 model mercedesinin ekranındaki gösterge arızası yüzünden aracını Mengerler Yetkili Servisi’ne götüren Seçkin Deveci , serviste “Genel müdürümüz gelmeden aracınıza bakamayız” cevabıyla şok oldu. Daha önce bu serviste çalışması ve daha sonra kendisine ait özel servis açması nedeniyle aracının bakımının yapılmadığını tahmin eden Deveci, “GLA-2014 model Mercedes aracımın ekranındaki gösterge arızalandı. Yetkili Mengerler servisini arayıp durumu bildirdim. Bana ‘aracınız servise gidebilir mi?’ diye sordu. Ben de aracı servise götürdüm. Ancak,serviste hiç ummadığım bir tepkiyle karşılaştım. Aracın garantisi olmasına rağmen ilk önce hiç bir neden sunmadan aracın bakım ve tamiri için yapabilecekleri bir şeyin olmadığını söylediler. Tanık olması için avukatımı da çağırdım. Ben de ‘ o zaman belge verin’ dedim. Servistekiler de ‘Genel müdür gelmeden araca bakamayacağız’ diye cevap verdiler. Olacak iş değil” dedi.Mercedes gibi büyük bir markanın ve kurumsal olan bir firmanın tutumuna anlam veremediğini belirten Deveci, “Daha önce burada çalıştığım için bana karşı kasten mi yapıyorlar anlamadım. Bir müşteri olarak yapılanları Mercedes’in en yetkili birimlerine şikayet edeceğim” diye konuştu.
ADANA
02 Eylül 2016 - 17:45
Mercedes arabasıyla rezil oldu
Garantisi olan aracını servise götürdü, servis yetkililerinin, ‘Genel müdür gelmeden bakmayız’ cevabıyla şok oldu
ADANA
02 Eylül 2016 - 17:45
Mercedes gibi markanın böyle saçma sapan işlerle uğraşıp müşterisini rezil etmesi ilğinç bir durum,çok üzüldüm, adana mengerler den araç alırken bir daha düşünmek lazım Dünyanın parasını veriyoruz Mercedes alıyoruz,yakışmadı mercedes gibi markaya...