Bugun...


Seyhan 19 Mayıs Anadolu Lisesi Adana’nın guru kaynağı oldu.

facebook-paylas
Tarih: 13-03-2017 10:30
Seyhan 19 Mayıs Anadolu Lisesi Adana’nın guru kaynağı oldu.
+ -

Adana’nın Seyhan İlçesinde bulunan Seyhan 19 Mayıs Anadolu Lisesi, İspanya’nın Barcelona şehrinde düzenlenen Erasmus Plus Okul Eğitimi Personel Hareketliliği Projesine katılarak 3687 proje içerinde ilk ikiye girerek Adana’nın guru kaynağı oldu.

Okul idarecilerinin verdiği bilgilere göre Adana’da Anadolu Liseleri arasında birinci olan Seyhan 19 Mayıs Adana Anadolu Lisesi  idareci ve öğretmenleri ‘Birlikte Başaralım’ projesi kapsamında 28.11.2016-02.12.2016 tarihinde İspanya’nın Barcelona şehrinde 1. Hareketliliği, 02.04.2017-08.04.2017 tarihlerinde Slovenya’nın ‘Ljubljana’şehrinde  ise 2. Proje hareketliliğini gerçekleştirdi.

 

Okul yöneticileri, Avrupa Birliği Erasmus KA1 Hareketlilik Programı çerçevesinde Avrupa Birliği Başkanlığı’na bağlı Türkiye Ulusal Ajansı tarafından desteklenen ‘Birlikte Başaralım’ projesinin ‘Eğitim Koçluğu’ projesi olduğunu belirterek, “Bu projenin amacı; 19 Mayıs Anadolu Lisesi öğretmenlerinin mesleki tecrübeleri, aldıkları hizmet içi eğitimler ile kazandıkları yetkinliklerini geliştirip profesyonel koçluk anlayışı ile bütünleştirmek ve koçluk uygulamalarında kullanılan yöntem ve araçları eğitim ortamına uygulamaktır” dedi.  Türkiye Ulusal Ajansı tarafından desteklenen(27.144  avroluk)proje ile klasik eğitim anlayışının dışında özgün yöntem ve metotları eğitim ortamına uygulama becerisi, eğitimde bireylere fırsat eşitliği sağlama, farklı kültürler ve bakış açılarını tanıyarak vizyonunu geliştirme, ekip ruhu ve kurum kültürünün gelişmesi, Avrupa ülkelerinde uygulanan koçluk modellerinin yerinde öğrenilmesinin sağlanacağını kaydettiler. 




Kaynak: GÜNAYDINADANA



YORUMLAR
14 Yorum

Nötr İyon
17-03-2017 23:18:00
Dezavantajlı bölge.Yılların okulu.Sorunlu bir mahalle.Okulun başarısını eski seviyesine çıkarmaya çalışan yeni jenerik kadro.Tüm olumsuzlukların bir arada olduğu ve mesleki bıkkınlıkların hat safhada olduğu kurum.Ticari rant kaygısı ile dışarıdan devamlı negatif söylemlerle pompalanan ve hedef tahtası haline getirilen ama tüm bunlara rağmen Elif gibi dimdik duran, onurlu ve taviz vermeyen yönetim.Güneş balçıkla sıvanmaz,atasözünün anlam bulduğu bir başarı.Hepinizi yürekten kutluyorum.
Nötr İyon
17-03-2017 23:13:00
Dezavantajlı bölge.Yılların okulu.Sorunlu bir mahalle.Okulun başarısını eski seviyesine çıkarmaya çalışan yeni jenerik kadro.Tüm olumsuzlukların bir arada olduğu ve mesleki bıkkınlıkların hat safhada olduğu kurum.Ticari rant kaygısı ile dışarıdan devamlı negatif söylemlerle pompalanan ve hedef tahtası haline getirilen ama tüm bunlara rağmen Elif gibi dimdik duran, onurlu ve taviz vermeyen yönetim.Güneş balçıkla sıvanmaz,atasözünün anlam bulduğu bir başarı.Hepinizi yürekten kutluyorum.
selami
17-03-2017 16:51:00
tebrikler müdürüm.Allah yolunuzu açık etsin.
Öğrenci
15-03-2017 23:13:00
Sadece özel okullar değil devlet okulları da başarılı.19 Mayıs A.L ni kutluyorum.
hacer sürmeli
13-03-2017 22:22:00
Başarılarından dolayı herkesi tebrik ediyor ve bu onur verici başarıların devamını diliyorum..
Ramazan özdemir
13-03-2017 20:05:00
Bu haberi okuduğumda günümüzde eğitimin güvenilir ellerde olduğunu ve hergeçen gün böyle eğitimcilerle dahada ilerleyeceğinin kanısına vardım bu öğretmenlerimi tebrik ediyorum çocuklarımızın güvenilir ellerde olduğunu bize hissettirdiler
Nurettin AVCI
13-03-2017 18:39:00
Bu güzel olağanüstü projede emeği geçen tüm eğitimcilerimizi kutluyor başarılarınızın devamını diliyorum.
Enes Diri
13-03-2017 17:56:00
Başarılarızın devamını dilerim.Tebrikler
Recai Aksahin
13-03-2017 17:41:00
Başta Sayın Okul Müdürü ve değerli öğretmen arkadaşları başarılarından dolayı tebrik ediyorum, Eğitimcilere fırsatlar sunulduğunda büyük başarılara imza atabileceklerini ispatlıyorlar.
Oğuzhan
13-03-2017 17:37:00
Eğitim için böyle projeleri destekleyen ve çabalayan tüm hocaların ellerine sağlık umarım çok daha büyük projelere imza atılır :)
Fatma Seyhan
13-03-2017 17:34:00
"Adana'da böyle devlet okulları da varmış" dedirten sevindirici bir haber...Doğup büyüdüğüm şehrin böyle güzel haberlerle gündeme gelmesi gerçekten de umut verici..Çabalayan,emek veren tüm öğretmenlerimizi ve okul yönetimini can-ı gönülden kutlar,başarılarının devamını dilerim.
Hatice TAŞ
13-03-2017 17:16:00
Okulların böyle projelerde yer alması çok güzel. 19 Mayıs anadolu lisesi ni başarılardan dolayı tebrik ediyorum.
BURCU İSTEKEROĞLU
13-03-2017 17:15:00
BABAM BU OKULDA MÜDÜR YARDIMCISI. HABERİ GÖRÜNCE ÇOK MUTLU OLDUM. BABAMDA AYNI PROJENİN DEVAMI SLOVENYAYA GİDECEK. TEBRİKLER...
Sümbül BABAYİĞİT