Adana Baro Başkanı Av. Semih Gökayaz, CMK Komisyonu Koordinatör Yönetim Kurulu Üyesi Av. Neval Yurtdaş, Sayman Yönetim Kurulu Üyesi Av. V.Mert Kuşdemir ve avukatların katılımıyla Seyhan Oteli’nde yapılan toplantıda CMK görevlendirme sisteminde yaşanan sorunlar ve çözüm önerileri hakkında görüş alıverişinde bulundu.
Baro Başkanı Av.Semih Gökayaz, açılışta yaptığı konuşmada, “14 Temmuz tarihinde mazbatayı alıp yeni bir enerji ile yola çıktık. Göreve gelir gelmez yönetim kurulumuzca aldığımız ilke kararı gereğince CMK görev listesinde bulunan yönetim kurulu üyelerimiz CMK görev listesinden ayrılmışlardır.
Yeni Adana Adliyesi’nde soğutma sisteminin çalışmaması nedeniyle yaşanan soruna dikkat çekmek için basın açıklaması yaptık. Açıklamamızdan sonra sorunun çözümü hız kazandı. Adalet Bakanlığı ile görüştük. Klima sisteminde yaşanan çip arızası şu anda giderilmeye çalışılıyor. Adı Cehennem Saray’a dönen Adliye Binasının kat ve koridorlarında klima montajı yapılmaya başlandı.
Zamandan en verimli şekilde faydalanmak amacıyla Baro servis araç sayımızı 3’e çıkarttık. Servis aralıkları 30 dakikadan 15 dakikaya düşürüldü. Meslektaşlarımızın bu konuda memnuniyetlerini görmek, duymak bizleri de mutlu etti.
15 yıldır baromuzun gündeminde olan ve genel kurulda söz verdiğimiz Uyum Bürosu’nun yerini kiraladık” dedi.
Baro Başkanı Av.Semih Gökayaz, açılışta yaptığı konuşmada, “14 Temmuz tarihinde mazbatayı alıp yeni bir enerji ile yola çıktık. Göreve gelir gelmez yönetim kurulumuzca aldığımız ilke kararı gereğince CMK görev listesinde bulunan yönetim kurulu üyelerimiz CMK görev listesinden ayrılmışlardır.
Yeni Adana Adliyesi’nde soğutma sisteminin çalışmaması nedeniyle yaşanan soruna dikkat çekmek için basın açıklaması yaptık. Açıklamamızdan sonra sorunun çözümü hız kazandı. Adalet Bakanlığı ile görüştük. Klima sisteminde yaşanan çip arızası şu anda giderilmeye çalışılıyor. Adı Cehennem Saray’a dönen Adliye Binasının kat ve koridorlarında klima montajı yapılmaya başlandı.
Zamandan en verimli şekilde faydalanmak amacıyla Baro servis araç sayımızı 3’e çıkarttık. Servis aralıkları 30 dakikadan 15 dakikaya düşürüldü. Meslektaşlarımızın bu konuda memnuniyetlerini görmek, duymak bizleri de mutlu etti.
15 yıldır baromuzun gündeminde olan ve genel kurulda söz verdiğimiz Uyum Bürosu’nun yerini kiraladık” dedi.