Vefa iletişim merkezi günde 2 bin vatandaşa çare buluyor

Vali Mahmut Demirtaş, vatadaşların, maaş ve banka işlemleri, gıda ihtiyacı, ilaç alımı, temizlik hizmetleri ile ilgili konularda gereken desteğin sağlandığını söyledi

Vefa iletişim merkezi günde 2 bin vatandaşa çare buluyor

Vali Mahmut Demirtaş, vatadaşların, maaş ve banka işlemleri, gıda ihtiyacı, ilaç alımı, temizlik hizmetleri ile ilgili konularda gereken desteğin sağlandığını söyledi

 Vefa iletişim merkezi günde 2 bin vatandaşa çare buluyor
06 Nisan 2020 - 09:19

MUSTAFA ÖZKE

Dünyayı tehdit eden ve ülkemiz de yaygınlaşan yeni tip Koronavirüs (Covid-19) salgını nedeniyle Adana'da üst düzey önlemler alınıyor. Vefa Sosyal Destek Grubu çalışmalarının koordine edildiği 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bir günde bin 712 kişinin başvurması da bu dönemde devlet vatandaş diyalogunun ne kadar güçlü olduğunu gözler önüne serdi.
Vatandaşların çağrılarını cevaplamak ve ihtiyaçlarını karşılamak amacıyla ellerinden gelen gayreti gösterdiklerini belirten Adana Valisi Mahmut Demirtaş, "2-3 Nisan tarihleri arasında 24 saatte 112 Vefa İletişim Merkezine bin 712 vatandaşımız başvuruda bulunmuş, vatandaşlarımıza, maaş ve banka işlemleri, gıda ihtiyacı, ilaç alımı, temizlik hizmetleri ile ilgili konularda ilçelerimizdeki Vefa Sosyal Destek Grubu çalışanlarımızca yardımcı olunmuştur. Valiliğimiz başkanlığında, Vefa Sosyal Destek Grubu çalışmalarımızın en hızlı ve etkin bir şekilde gerçekleştirilmesi için Kaymakamlıklarımız, Emniyet - Jandarma birimlerimiz, AFAD, Kızılay ile yerel yönetimlerimiz arasında güçlü bir yardımlaşma ve dayanışma sergilenmektedir. İlimizde sunulan 'Vefa' hizmetlerinde görev alan bütün kurum ve kuruluşlarımızın yöneticileri ve çalışanlarına şükranlarımızı sunuyor, alınan tedbirlere ve kararlara uyarak evlerinde kalan ve çalışmalarımızda bizlere destek veren tüm Adanalılara teşekkür ediyoruz.” dedi.

YORUMLAR

  • 0 Yorum