Geçtiğimiz günlerde bu sütunlarda vatandaşların toplu taşıma araçlarında yaşadıkları sıkıntıları dile getirmiştik…
***
Toplu taşıma araçlarının hızlı kullanıldığını, şoförlerin yolcuları inip binme konusunda çabuk olmaları için uyardığını yazmıştık…
***
Kimi araçların durağa yanaşmadan kapıları açtığını ve bunun da çok tehlikeli olduğunu vurgulamıştık…
***
Adana Şoförler Odası Başkanı Nihat Sözütek’in konuya el atmasını ve vatandaşların sıkıntılarına care olmasının gerekliliğini vurgulamıştık…
***
Çünkü, Adana’daki toplu taşıma araçlarından sorumlu kişi Nihat Sözütek’tir…
Dolayısıyla konuyu çözüme kavuşturacak olan da Sözütek’tir…
***
Dün Nihat Sözütek arayarak konu ile ilgili bilgi verdi…
Sözütek, araç kullanırken haddini aşan şöförlere gerekenin yapıldığını söylerken bir de vatandaşlardan ricası vardı…
***
Sözütek’in ricası şöyle:
“Toplu taşıma araçlarında yolculuk eden vatandaşlar yanlış bir şey gördüğünde araçlarda durak başkanlarının telefon numaraları mevcut. Bu numaraları arayarak şikayetlerini söyöleyebilirler. Durak başkanları da gereğini yapacaktır. Toplu taşıma araçlarının durak başkanlarını da bu konuda uyararak gereğini yapmalarını istedim…”
***
Evet, Nihat Sözütek böyle bir çözüm bulmuş…
Tek başına heryere yetişmesi mümkün değil…
Bütün araçları takip etmesi olacak iş değil…
***
Öyleyse ne yapıyoruz?..
Yanlış bir şey gördüğümüzde “Alo” diyoruz ve şikayetlerimizi dile getiriyoruz…