Sabancı Grubu’na bağlı Temsa Şirketi, Adana Demirspor’a göğüs reklamı vererek sponsor oldu. Bu olumlu bir davranıştır ve Adana Demirspor’u az da olsa rahatlatacaktır. Ancak, burada herşeyi belediyeden ve Sabancılar’dan beklememek gerekiyor. Adana Demirspor yönetimi Mavi-Lacivertli kulübün kasasına ne kadar maddi destek sağlıyor bilemem. Mevcut yönetim seçildiğinde “Şeffaflık”tan bahsetmişti. Şeffaf yönetim, Adana Demirspor’a ne kadar maddi destekte bulunduğunu açıklar. Taraftarlar bunu mutlaka merak ediyordur. Yukarıda herşeyin belediyeden ve Sabancılar’dan beklememek gerektiğini ifada ettim. Bu kentte sadece belediyeler ve Sabancılar’ın şirketi yok. Bir çok kurum var. Bir çok varlıklı işadamı vardır. Onlar da Adana Demirspor’a katkı sağlamalı. Bilemiyoruz.. Belki de Adana Demirspor’a katkı sağlayan işadamları vardır. Bunu ancak Adana Demirspor yönetimi bilir. Eğer başarı isteniyorsa, Temsa’nın bu hareketi örnek olmalı Adanalı işadamlarına. Ama herşeyden önemlisi, Adana Demirspor yönetimi de katkıda bulunmalı başında bulundukların kulübün kasasına.. Hatta bu kentin Sanayi, Ticaret odaları var.. Bir çok odası var.. Madem ki başarı bekleniyor, herkes üzerine düşeni yapmalı. Adana Demirspor bu kentin bir değeridir. Bu kulüpte bir çok sporcu yetişmiş, Türk futboluna armağan edilmiştir. Adana Demirspor’un daha iyi yerlere gelebilmesi için daha çok destek olunmalı. Tabi Adana Demirspor’a destek olurken, Adanaspor da unutulmamalı. Adanaspor her ne kadar A.Ş olsa da o da bu kentin bir değeridir. Değerlere sahip çıkıldıkça daha çok değerlenir, daha çok başarılı olur.. Her iki takıma destek verilirse Adanalının Süper Lig hasreti dinecektir.. Artık Süper Lig’in zamanı geldi... Demirsporlular 20, Adanasporlular 12 yıldır Süper Lig’e hasret.. Tabi biz bunları yazarken, taraftarlar da üzerine düşeni yapmalı, statta takımlarını yalnız bırakmamalı..