ADANA (GÜNAYDIN) - Turkcell Superonline, Antalya’da gerçekleştirdiği bireysel satış iletişim toplantısında, 14 ildeki abone ve dağıtım merkezlerinde görev yapan 2 bin çalışanını bir araya getirdi. Ekinlikte müşteri memnuniyeti skoruna göre en başarılı olan bayiler açıklandı. En başarılı bayi, Adana’dan Selçuk Elektronik oldu
Dijital dünyada hayatı kolaylaştıran vazgeçilmez teknoloji ortağı Turkcell Superonline, Antalya’da gerçekleştirdiği bireysel satış iletişim toplantısında Turkcell Superonline Abone Merkezi (SAM) ve Turkcell Superonline Dağıtım Merkezi (SDM)çalışanlarıyla bir araya geldi. Yaklaşık 2 bin katılımcıyı ağırlayan buluşmada Turkcell Superonline’ın evlere kadar ışık hızında interneti yaygınlaştırmak için şimdiye kadar yaptığı yatırımlar ele alınırken; 2015 hedefleri de paylaşıldı. İki gün süren etkinlik boyunca Turkcell Superonline üst düzey yöneticileri SAM ve SDM çalışanlarıyla bir araya gelerek şirketin ve bayilerin 2014 yılı performansını değerlendirdi. Aynı zamanda çalışanlar için eğitim oturumları da gerçekleştirildi.
‘EN MEMNUN MÜŞTERİLER’ ADANA’DAN
Geçtiğimiz yıl “iyiden mükemmele giden yolculuk”dönüşümünü başlatan Turkcell Superonline, bu süreçte “eşsiz müşteri deneyimi” yaklaşımıyla bayilerini birer teknoloji danışmanı haline getirmek üzere çalışmalarını başlatmıştı. Bir yılda atılan adımların ve elde edilen sonuçların değerlendirildiği toplantıda,müşteri memnuniyeti skoruna göre en başarılı üç bayi deaçıklandı. Sıralamada en başarılı bayiler Adana’dan Selçuk Elektronik,Fatih Selçuk , Bursa’dan 16 Net ve İzmir’den İletişim Ofis oldu.
Turkcell Superonline’ın2014 yılında pazar payını artıran tek operatör olmayı sürdürdüğünün altını çizen Turkcell Superonline Bireysel Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ceyhun Özata, şu değerlendirmeyi yaptı:
“Turkcell Superonline olarak 2008 yılından bu yana fiber altyapı yatırımlarımızı hız kesmeden sürdürüyoruz. Bu yatırımlar sonucunda 14 ilde 1000 Mbps hızında internet götürdüğümüz hane sayısı 2,2 milyona ulaştı. Geçtiğimiz yıl başlattığımız ‘iyiden mükemmele’ yolculuk dönemiyle yatırımlarımızın odağında yer alan müşterilerimiz için önemli adımlar attık. Bu süreçte müşterilerimizi daha iyi anlamak, onlara ayrı ayrı odaklanarak ihtiyaçlarına özel çözüm sunmak ve müşterilerimize eşsiz bir deneyim sunmak;özetle onlar için dijital dünyada hayatı kolaylaştıran vazgeçilmez teknoloji ortağı olmak için çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Bu anlamda abone ve dağıtım merkezlerimizin müşteri memnuniyeti anlamında gösterdikleri başarı bizi çok mutlu ediyor”
Yorumlar
Kalan Karakter: