HAYDAR ŞENGÜL
ADANA (GÜNAYDIN) – Adana’nın saygın işadamlarından Has Çerçi Yusuf işletmesinin sahibi Yusuf Özer, aldığı araç hakkındaki memnuniyetini bir teşekkür ile dile getirdi.
Özer, güler yüzlü ve çalışkan hizmet ekibi, yüksek kaliteli ürünleri ile çalışmalarını sürdüren ve müşterilerine verdiği değeri her aşamada gösteren Aykan Otomotiv Servis Müdürü aynı zamanda bilirkişi olan Mahmut Karaçizmeli nezdinde Aykan Otomotiv’in satış sonrası ilgi ve alakasının takdire şayan olduğunu ifade etti.
BEKLENTİLERE ANINDA CEVAP
Müşterisinin sesini dinleyen ve beklentilerini anlayan şirketin, personelleriyle anında cevap veren bir anlayış sergilediğini söyleyen Yusuf Özer, “Aldığım araçla ilgili bir sorun yaşadım. Bu soruna anında müdahale edilmesi ve yaşadığım sıkıntının bir an önce çözümlenmesi beni mutlu etti. Bana göre kurumsallığın en önemli göstergelerinden birisi de budur.” dedi
Aykan Otomotiv’in, çeşitli markalar altında sunduğu satış ve servis sonrası hizmetlerinin tüketicinin de güvenini kazandığını anlatan Özer, “Bu sayede sadık bir müşteri kitlesine sahip oldu. Müşterilerinin her türlü yorum, şikâyet ve fikirlerini önemseyen Aykan Otomotiv yönetimini bu saygın duruşlarından dolayı kutluyorum.” şeklinde konuştu.
‘ÜSTÜN ÇALIŞMA PERFORMANSI’
Özer, “Bu olayın Türkiye’de yaşandığına inanmıyor olabilirsiniz ama bu gerçek. Bunun için Aykan Otomotiv’e uğrayıp oradaki insanların çalışma performanslarına bakabilirsiniz. Hizmet anlayışlarını yakından görebilirsiniz. Aykan Otomotiv yaşanan bütün olumsuzluklara inat Türkiye’de çok güzel şeylerin de olabileceğini herkese ispatlıyor. Ben tekrar gösterdikleri hizmet anlayışına teşekkür ediyor, emeği geçenlere saygılarımı sunuyorum.” diye konuştu
Yorumlar
Kalan Karakter: