Halk Ekmek büfelerinde çalışanlara iletişim semineri
Yayınlanma :
03.03.2022 09:07
Güncelleme :
03.03.2022 09:07


Adana Büyükşehir Belediyesi iştiraklerinden Adana Ulaşım AŞ’ye bağlı Halk Ekmek büfelerinde görev yapan personele kurum içi eğitim seminerleri kapsamında etkili iletişim eğitimi verildi.
SAĞLIKLI İLETİŞİM ÖNEMLİ
Adana Büyükşehir Belediyesi Tiyatro Salonunda gerçekleşen seminere Prof. Dr. Deniz Zeren ve Prof. Dr. Nazif Çalış konuşmacı olarak katıldı. Adana Büyükşehir Belediyesi Halk Ekmek Tesisleri'nde üretilen günlük 300 bin ekmek, toplam 6 ilçe,125 mahallede kurulan 238 Ekmek Satış Büfesi aracılığıyla 110 bin aileye ulaştırılıyor. Kaliteli ve ucuz ekmeği insanlara ulaştıran Halk Ekmek personelinin vatandaşla daha sağlıklı ve etkili iletişim kurabilmesi için eğitim semineri düzenledi.
VATANDAŞ ÖNEMSENDİĞİNİ GÖRMEK İSTER
Genel görünüşte büfelerde dinleme yapıldığını söyleyen Prof. Dr. Deniz Zeren, ‘‘İş yerinde çok fazla sayıda vatandaşla görüşmek durumunda kalan kişiler, standart soruların kendilerine sorulmasına çok alışmış durumda. Vatandaşın ne soracağını biliyorsunuz, hatta cevabınız da hazır. Durum böyle olunca dinlerken vatandaşa bakılmıyor ve vatandaş kendini önemsenmemiş hissediyor. Vatandaş kızıyor, vatandaş kızınca sen de kızıyorsun’’ diyerek, olumsuz durumların önüne geçilmesi için izlenmesi gereken yöntemler hakkında bilgi verdi.
BEDEN DİLİ
Beden dili konusunda eğitim veren Prof. Dr. Nazif Çalış ise, kavga veya çatışma ortamında krizi yönetebilme becerisinin iletişimin çok önemli bir özelliği olduğunu ve vatandaş şikayetlerinin, belediyeye yönlenmeden çözülebileceğini söyledi.
Yorum Yazma Kuralları
Lütfen yorum yaparken veya bir yorumu yanıtlarken aşağıda yer alan yorum yazma kurallarına dikkat ediniz.
Türkiye Cumhuriyeti yasalarına aykırı, suç veya suçluyu övme amaçlı yorumlar yapmayınız.
Küfür, argo, hakaret içerikli, nefret uyandıracak veya nefreti körükleyecek yorumlar yapmayınız.
Irkçı, cinsiyetçi, kişilik haklarını zedeleyen, taciz amaçlı veya saldırgan ifadeler kullanmayınız.
Türkçe imla kurallarına ve noktalama işaretlerine uygun cümleler kurmaya özen gösteriniz.
Yorumunuzu tamamı büyük harflerden oluşacak şekilde yazmayınız.
Gizli veya açık biçimde reklam, tanıtım amaçlı yorumlar yapmayınız.
Kendinizin veya bir başkasının kişisel bilgilerini paylaşmayınız.
Yorumlarınızın hukuki sorumluluğunu üstlendiğinizi, talep edilmesi halinde bilgilerinizin yetkili makamlarla paylaşılacağını unutmayınız.
Yorumlar
Kalan Karakter: