Starbucks, yıllardır proje halinde olan “içki servis etme programını” ABD'de 24 noktada başlatıyor.
NTV'nin haberine göre ABD merkezli Starbcuks, akşamları saat 18.00’den sonra "Starbucks Evenings" adlı bir program kapsamında şarap ve hafif alkollü içki türlerini satacak.
HAFİF ATIŞTIRMALIKLAR DA MENÜYE GİRİYORProgram, New York'un son dönemde öne çıkan bölgelerinden Brooklyn'nin yanı sıra Denver, Miami, Orlando ve Kuzey Kaliforniya'da başlatılacak. Daha sonra Washington, Oregon, Los Angeles, Chicago, Florida ve Atlanta da programın başlatılacağı bölgeler arasında. Alkol satışının yanı sıra küçük atıştırmalık meze tabakları, tapaslar ve peynir tabakları da olacak. İlk planda starbucks'ın şarap listesinde en az 10 farklı şarap seçeneği bulunacak.
HEDEF KİTLE 'SOSYAL İÇİCİ' KADINLARStarbucks yöneticilerinin bu program kapsamında özellikle kadınları hedef aldığı çünkü kadınların Starbucks'larda kahve ve diğer şeyleri içmeyi daha güvenli bulduğu belirtildi. ABD’de nezih ortamlarda ucuz fiyatla içki içmeyi planlayan kadın oranı günden güne artıyor.
NTV'nin haberine göre ABD merkezli Starbcuks, akşamları saat 18.00’den sonra "Starbucks Evenings" adlı bir program kapsamında şarap ve hafif alkollü içki türlerini satacak.
HAFİF ATIŞTIRMALIKLAR DA MENÜYE GİRİYORProgram, New York'un son dönemde öne çıkan bölgelerinden Brooklyn'nin yanı sıra Denver, Miami, Orlando ve Kuzey Kaliforniya'da başlatılacak. Daha sonra Washington, Oregon, Los Angeles, Chicago, Florida ve Atlanta da programın başlatılacağı bölgeler arasında. Alkol satışının yanı sıra küçük atıştırmalık meze tabakları, tapaslar ve peynir tabakları da olacak. İlk planda starbucks'ın şarap listesinde en az 10 farklı şarap seçeneği bulunacak.
HEDEF KİTLE 'SOSYAL İÇİCİ' KADINLARStarbucks yöneticilerinin bu program kapsamında özellikle kadınları hedef aldığı çünkü kadınların Starbucks'larda kahve ve diğer şeyleri içmeyi daha güvenli bulduğu belirtildi. ABD’de nezih ortamlarda ucuz fiyatla içki içmeyi planlayan kadın oranı günden güne artıyor.