Nisan’da Adana’da-Uluslararası Portakal Çiçeği Karnavalı” 8’inci kez yerli ve yabancı konuklarını ağırlamaya hazırlanıyor. Bu yıl 3-12 nisan tarihleri arasında Adana’da düzenlenecek karnavalın resmi açılışı ve kortej geçişi 4 Nisan Cumartesi günü gerçekleştirilecek.
Adanalılar başta olmak üzere Türkiye’nin her bölgesinden ve yurtdışından insanların heyecanla beklediği “Uluslararası Portakal Çiçeği Karnavalı’nda” bu yıl eğlenceli etkinlikler ile birlikte; kültürel, sanatsal ve sportif aktiviteler de yer alacak. Bunlar arasında; konserler, halk koşusu, anne-baba-çocuk koşusu, ödüllü dijital yarışmalar, hızlı adana dürüm yeme yarışması, Türkiye’nin tek su korteji, sanatsal sergiler ve atölyeler ile birlikte İtalyan’dan Uzakdoğu’ya uzanan mutfakların tanıtılacağı lezzet atölyeleri gibi çok sayıda etkinlik bulunacak. Ayrıca, karnavalın aktivite alanlarında çocuklar için özel sürprizlerin olacağı etkinlikler de yapılacak.
Karnavalın fikir önderi ve Toyota Türkiye CEO’su Ali Haydar Bozkurt, karnavalın Adana’ya olduğu kadar Türkiye’nin tanıtımı ve turizmine olumlu katkılar yaptığını belirterek “
Geçtiğimiz yıl yaklaşık 1 milyon kişinin katıldığı karnavala bu yıl 1,5 milyon kişinin katılması beklenirken, yaratacağı ekonomik hacmin ise bir önceki yıla oranla yüzde 20 artışla 150 milyon TL’ye ulaşması bekleniyor.
Adanalılar başta olmak üzere Türkiye’nin her bölgesinden ve yurtdışından insanların heyecanla beklediği “Uluslararası Portakal Çiçeği Karnavalı’nda” bu yıl eğlenceli etkinlikler ile birlikte; kültürel, sanatsal ve sportif aktiviteler de yer alacak. Bunlar arasında; konserler, halk koşusu, anne-baba-çocuk koşusu, ödüllü dijital yarışmalar, hızlı adana dürüm yeme yarışması, Türkiye’nin tek su korteji, sanatsal sergiler ve atölyeler ile birlikte İtalyan’dan Uzakdoğu’ya uzanan mutfakların tanıtılacağı lezzet atölyeleri gibi çok sayıda etkinlik bulunacak. Ayrıca, karnavalın aktivite alanlarında çocuklar için özel sürprizlerin olacağı etkinlikler de yapılacak.
Karnavalın fikir önderi ve Toyota Türkiye CEO’su Ali Haydar Bozkurt, karnavalın Adana’ya olduğu kadar Türkiye’nin tanıtımı ve turizmine olumlu katkılar yaptığını belirterek “
Geçtiğimiz yıl yaklaşık 1 milyon kişinin katıldığı karnavala bu yıl 1,5 milyon kişinin katılması beklenirken, yaratacağı ekonomik hacmin ise bir önceki yıla oranla yüzde 20 artışla 150 milyon TL’ye ulaşması bekleniyor.