MUSTAFA ÖZKE
ADANA (GÜNAYDIN) – Adanalı esnaf Mustafa Güllüce, geçen yıl aldığı lüks cep telefonu yüzünden mağdur oldu. “Samsung galaxy mega telefonum 05.09.2014’de arızalandı. Ben de Adana’daki Samsung destek servisine verdim. Bir hafta sonra ‘Tamir edildi’ denilip, teslim ettiler. 7 gün sonra telefonumun ön ekran sensörünün çalışmadığını gördüm. Geri götürdüm. ‘Bir bakalım’ deyip 15 dakika sonra geri verdiler.” diyen Güllüce, bundan sonrasının yılan hikayesine döndüğünü söyledi.
Güllüce, “Bunun üzerine 7 defa daha götürdüm. Baktım arızayı gideremiyorlar. Kasım ayında Adana bir firmaya verdim. ‘Yaptık’ denilip geri verdiler. 3 gün sonra yine aynı arızayı yaptı. Geri götürdüm. Bu sefer 18 gün sonra ekranını değiştirdiklerini söyleyip teslim ettiler. 2 gün sonra aynı arızayı yine yaptı. Ekran kararıyordu, arayanı ve de aradığımı göremiyordum. 11.12.2014’de verdim. 30.12 2014’de yaptıklarını söyleyip teslim ettiler. 08.01 2015’de aynı arızadan yine götürdüm 12.01 2015’de ‘Ana kartını değiştik’ denildi. ‘Bir daha yapmaz’ dediler, teslim aldım. 13.01.2015’te aynı arızadan tekrar götürdüm. 16.01.2015’te ‘Yaptık’ denildi, geri aldım. Aynı gün tekrar aynı arızadan teslim ettim. 23.01.2015’te değişim hakkı kazandığım söylendi. Yazılı bir evrak yok. Sadece değişim kazandığımı söylediler 15 veya 16 gün sonra İstanbul genel müdürlükten arayıp bana Samsung S4 teklif ettiler. Ben de büyük ekran telefon verdiğimi ve büyük ekran telefon istediğimi söyledim. Tekrar 15 gün sonra müşteri hizmetleri arayıp Not 3 vereceklerini söylediler ve üzerine 500 TL fark istediler. Bende onlara benim telefonumun 1450 TL olduğunu ve Not 3’ün dışarıdaki bayilerde 1700 TL olduğunu ve üzerine 500 TL veremeyeceğimi söyleyip paramı talep ettim. En son 11.03.2015’te Gülşah hanım beni arayıp ‘En geç 13.03.2015’te sizi arayıp tam detaylı bir bilgi vereceğim’ dedi. Üstüne 3 defa müşteri hizmetlerine arayıp Gülşah hanıma mesaj bıraktırdım. Hala biri insan yerine koyup da aramadı. Bundan dolayı mağdur oldum” şeklinde konuştu
Yorumlar
Kalan Karakter: