M1 ADANA Alışveriş Merkezi, ICSC European Shopping Centre Awards 2019’da Shopping Center Expansion (Alışveriş Merkezi Büyüme) kategorisinde finalist oldu. Ödül kazanan projelere ödülleri, 10 Nisan’da Barselona, İspanya’da gerçekleştirilecek olan 2019 European Conference & Exhibition’da verilecek. ICSC, gayrimenkul sektöründe yer alan seçkin projeleri, başarıları ve geleceğe tuttukları ışık için cesaretlendirmek ve “iyinin en iyilerini-best of the best” ödüllendirmek amacı ile yarışma programları düzenlemekte. Bu programlar, sektörde mükemmeliyet ve prestijin en önemli başarı kriteri olarak değerlendiriliyor.
Metro Propertıes Ve Fiba Commercıal Propertıes ortak projesi olarak, 2000 yılındaki açılışından bu yana Adana'nın ve bölgenin en iyi alışveriş merkezi olma özelliğini koruyan M1 Adana AVM, 2017 yılında gerçekleştirilen renovasyon ve büyüme projesi ile müşterilerinin değişen ihtiyaçlarını her zaman göz önünde bulunduran bir alışveriş merkezi olarak bölgenin çekim merkezi haline geldi.
Bugünün değil, geleceğin projelerini yaratma hedefi ile hareket eden M1 Adana, 90 bin metrekare kiralanabilir alanda, daha geniş çerçevede hizmet veren ulusal ve uluslararası tam 200 mağazaya sahip. Metro Propertıes Gayrimenkul Yatırım A.Ş. Genel Müdürü ve Asya Bölge Müdürü Gündüz Bayer; “ Gelecekte herşey, mevcutta olanın üzerine inşa edilecek. Bütün alışveriş merkezleri, zamanın dinamiklerine uygun hareket edebilmek için değişime ayak uydurmak, konseptlerini ve mağaza karmalarını buna göre yenilemek isteyecek. Başarının sürdürülebilir olmasını garantilemek, sadece değişime odaklanarak sağlanabilir,” diyerek, M1 Adana’nın yenilenme, değişim ve dönüşüm sürecinde attığı önemli adımları vurguladı, “projemizin 2019 yılı ICSC SC Ödülleri’nde finalist olması, bu başarının ödüllendirilmesi anlamına geliyor, bundan dolayı gururluyuz, Barselona’da ödülün sahibi olmayı bekliyoruz,” dedi.
Metro Propertıes Ve Fiba Commercıal Propertıes ortak projesi olarak, 2000 yılındaki açılışından bu yana Adana'nın ve bölgenin en iyi alışveriş merkezi olma özelliğini koruyan M1 Adana AVM, 2017 yılında gerçekleştirilen renovasyon ve büyüme projesi ile müşterilerinin değişen ihtiyaçlarını her zaman göz önünde bulunduran bir alışveriş merkezi olarak bölgenin çekim merkezi haline geldi.
Bugünün değil, geleceğin projelerini yaratma hedefi ile hareket eden M1 Adana, 90 bin metrekare kiralanabilir alanda, daha geniş çerçevede hizmet veren ulusal ve uluslararası tam 200 mağazaya sahip. Metro Propertıes Gayrimenkul Yatırım A.Ş. Genel Müdürü ve Asya Bölge Müdürü Gündüz Bayer; “ Gelecekte herşey, mevcutta olanın üzerine inşa edilecek. Bütün alışveriş merkezleri, zamanın dinamiklerine uygun hareket edebilmek için değişime ayak uydurmak, konseptlerini ve mağaza karmalarını buna göre yenilemek isteyecek. Başarının sürdürülebilir olmasını garantilemek, sadece değişime odaklanarak sağlanabilir,” diyerek, M1 Adana’nın yenilenme, değişim ve dönüşüm sürecinde attığı önemli adımları vurguladı, “projemizin 2019 yılı ICSC SC Ödülleri’nde finalist olması, bu başarının ödüllendirilmesi anlamına geliyor, bundan dolayı gururluyuz, Barselona’da ödülün sahibi olmayı bekliyoruz,” dedi.