Hemen her gün, hatta bir günde birden fazla, uygun ve uygunsuz zamanlarda arayıp sözleşme yenilemesi ve tarife yükseltmesi için müşterilerini taciz ederek bıktıran Türk Telekom şirketi , bazı nedenlerden dolayı (ev taşınması) ev telefonunu telekom müdürlüğüne giderek aboneliği kapatan kapattıktan bir ay sonra çıkan faturasını ödemeyi unutanları verdiği icrayla itibarını zedeleyerek eziyet çektiriyor. Kaldıki; icraya verdiği ve bir defa olsun aranmayan abonenin devam eden 4 aboneliği var, faturalarının bir gün gecikmişliği dahi yok. Yaptıkları arama tacizlerinden utanmayan telekomun, 134 liralık ev telefonu fatura borcu yüzünden müşterisini icraya vermesi iş ahlakına yakışmadığı gibi çok yakışıksız, çirkin oldu. En azında, sürekli müşterileri arayıp taciz ederek sözleşme yeniletmeye, tarife yükseltmeye çalışan Türk Telekom, borcunu ödemeyen müşterisini bir kez olsun arayıp ‘borcunuz var’ diye hatırlatma yapabilirdi. Müşteriye aramamalarındaki amaç, acaba Türk Telekom kendi yandaşı avukatlara para mı kazandırmaya çalışıyor? Türk Telekomun bu taciz ve eziyet uygulaması için Türk Telekom Adana Bölge Müdürlüğü’nü aradık, ancak, müşterilerini sık sık taciz eden kurumun telefonlarına cevap verecek hiç kimse çıkmadı. Tük Telekom’un Genel Müdürü Ümit Önal’a sesleniyoruz. Sayın Önal, bu taciz telefonlarına ve, ayrıca, icra tehditiyle müşterilerinize eziyet çektirme işlemlerine son veriniz. Müşteriler sizden, kaliteli hizmet beklerken mağdur edilmemelerini de talep ediyor.
GÜNCEL
14 Ocak 2021 - 09:15
Güncelleme: 14 Ocak 2021 - 13:26
TÜRK TELEKOM'DAN TACİZ VE EZİYET
Tarife yükseltilmesi ve sözleşme yenilemesi için sık sık müşterilerini arayıp taciz eden Türk Telekom, 134 lira borç yüzünden müşterisini bir defa bile aramadan icraya vererek büyük bir ayıba imza attı.
GÜNCEL
14 Ocak 2021 - 09:15
Güncelleme: 14 Ocak 2021 - 13:26