Beyceli Anadolu Lisesi'nde "Söyleşi Tadında Bilim Saati"
Yayınlanma :
09.04.2021 10:40
Güncelleme :
09.04.2021 10:40


TÜBA Üstün Başarılı Bilim İnsanı seçilen ve Bilim Akademisi Genç Bilim İnsanı ödülünü alan Akdeniz Üniversitesi, Mimarlık Fakültesi, Şehir Bölge Planlama Bölümü Öğretim Üyesi Prof. Dr. Hilal Erkuş, Beyceli Anadolu Lisesi öğrencilerine öğrencilik yılları meslek hayatındaki anıları ve mesleğin avantajlı yönlerinden bahsedip bilgi ve tecrübelerini paylaştı.
Beyceli Anadolu Lisesi Okul Müdürü Yıldız Akman, pandemi kuralları gözetilerek sosyal etkinliklerini gerçekleştirdiklerini ifade ederek “Pandemi sürecinde Okulumuzda "Söyleşi Tadında Bilim Saati" çevrim içi programımız ile öğrencilerimizin her alanda olduğu gibi bilimsel alanda da vizyonlarını genişletebilme çabası içerisindeyiz. Bu anlamda Okulumuz öğretmen ve öğrencileri, Prof. Dr. Hilal Erkuş ile "Söyleşi Tadında Bilim Saati" çevrim içi programımızı gerçekleştirdik. Prof. Dr. Hilal Erkuş, öğrencilerimle bilgi ve tecrübelerini paylaştı. Prof. Dr. Hilal Eekuş’a başta şahsım olmak üzere okulumuzun tüm idareci, öğretmen ve öğrencilerimiz adına minnettarlığımızı ifade ederek çok teşekkür ediyorum.” dedi.
Yorum Yazma Kuralları
Lütfen yorum yaparken veya bir yorumu yanıtlarken aşağıda yer alan yorum yazma kurallarına dikkat ediniz.
Türkiye Cumhuriyeti yasalarına aykırı, suç veya suçluyu övme amaçlı yorumlar yapmayınız.
Küfür, argo, hakaret içerikli, nefret uyandıracak veya nefreti körükleyecek yorumlar yapmayınız.
Irkçı, cinsiyetçi, kişilik haklarını zedeleyen, taciz amaçlı veya saldırgan ifadeler kullanmayınız.
Türkçe imla kurallarına ve noktalama işaretlerine uygun cümleler kurmaya özen gösteriniz.
Yorumunuzu tamamı büyük harflerden oluşacak şekilde yazmayınız.
Gizli veya açık biçimde reklam, tanıtım amaçlı yorumlar yapmayınız.
Kendinizin veya bir başkasının kişisel bilgilerini paylaşmayınız.
Yorumlarınızın hukuki sorumluluğunu üstlendiğinizi, talep edilmesi halinde bilgilerinizin yetkili makamlarla paylaşılacağını unutmayınız.
Yorumlar
Kalan Karakter: