ADANA (GÜNAYDIN) - “Enerjisa, Türkiye’nin Enerjisi” sloganıyla yeni marka kimliğini tanıtmak için düzenlenen basın toplantısında konuşan Sabancı Holding Yönetim Kurulu Başkanı Güler Sabancı: “Hükümet programında enerji sektörüne özel önem verilmesini çok olumlu buluyoruz. Yeni bir reform sürecine ve dört yıllık kesintisiz uygulama dönemine Türkiye hazırdır” dedi.
Enerjisa CEO’su Yetik K. Mert ise, “Gerek yeni marka yüzümüzle, gerekse her ihtiyaca özel hizmetlerimizle amacımız Türk halkının elektrikle ilişkisini yeniden şekillendirmek” dedi.
2.500 MW kurulu gücüyle elektrik üreten, 14 ilde yaklaşık 20 milyon nüfusu elektrik enerjisi ile buluşturan ve 9 milyon müşterisine yenilikçi çözümler sunan Türkiye’nin lider ve öncü enerji şirketi Enerjisa, yeni marka kimliğini tüketicileriyle tanıştırdı. Sabancı Center’da düzenlenen basın toplantısında konuşan Sabancı Holding Yönetim Kurulu Başkanı Güler Sabancı, “Biz de Enerjisa olarak bu sektörün lider ve öncü oyuncusuyuz. Bunun getirdiği sorumlulukla, Enerjisa olarak liberalleşen elektrik piyasasında müşteriyi işin odağına alan yeni bir dönem açıyoruz. Bugünün dünyasında, en önlenemez trendlerden biri şehirleşme ve bununla birlikte ortaya çıkan, elektirifikasyon ve dijitalleşme. Toplumların yaşam kalitesi ve ekonomilerin sağlıklı işleyişi bakımından stratejik önemde olan enerji, dünya genelinde başlıca gündem maddelerinden birisi olma özelliğini koruyor. Bu ay sonunda Paris’te başlayacak ve dünyamızın geleceği bakımından çok önemli olan iklim toplantılarının gündeminde de enerji sektörünün oldukça ağırlıklı bir yeri olacak. Elektriğin artan önemi, bizleri daha iyi bir enerji geleceğine ulaşmak yönünde, yeni teknolojiler, uygulamalar ve iş modelleri üzerinde daha fazla yoğunlaşmaya yöneltiyor” dedi.
Enerji sektörünün hızla gelişip değiştiğini vurgulayan Enerjisa CEO’su Yetik K.Mert, değişimin sektörde yeni dinamikleri, yeni ihtiyaçları da beraberinde getirdiğini belirterek, “Türkiye’nin Enerjisi olarak biz, bu değişime öncülük etmeyi ana sorumluluğumuz olarak görüyoruz. Enerjisa olarak bugün sektörümüzde yeni bir dönem açıyoruz. Türkiye elektrik enerjisi sektöründe müşteri odaklı bir dönemi başlatıyoruz. Bu yeni dönemde tüm faaliyetlerimizin odağında, her zaman olduğu gibi yine insan var. Enerjimiz ile Türk halkının günlük hayatının çok önemli bir parçası olduğumuzu biliyoruz. Bu bilinçle, hane halkından, küçük veya büyük ölçekteki işletmelere kadar 9 milyon müşterimize özel ürün ve hizmetler üretiyoruz.”
Enerjisa’nın yeni marka kimliğini yaratırken, en büyük enerji kaynağından ilham aldıklarını söyledi. Yetik K. Mert, “Müşterilerimiz için ışığın, mutluluğun ve dinamizmin rengini yeni yüzümüze taşıdık. Gerek yeni marka kimliğimizle, gerekse her ihtiyaca özel şekillendirdiğimiz hizmetlerimizle, Türk halkının elektrikle ilişkisini yeniden şekillendiriyoruz. Müşterilerimize daha iyi hizmet vermek için en ileri teknolojilerle yenilikçi ürün ve servisler geliştiriyoruz” şeklinde konuştu.
Yorumlar
Kalan Karakter: