HAYDAR ŞENGÜL
ADANA (GÜNAYDIN) – Adana’da randevu almak için TÜV TÜRK’ü arayan Tekin Dağlı, aradığına pişman olduğunu belirterek, “Tüv Türk müşteri hizmetlerini arama ücreti dakikası 10 liraymış. Müşteri temsilcisiyle görüşmenize şu kadar kişi kaldı diye diye beni beklettiler. Kimseyle görüşmediğim halde 100 lira fazladan ücret yazılmış.” dedi
Dağlı, “Birinde 6 dakika 30 saniye diğerinde ise 1 dakika 20 saniyelik Toplamda müşteri temsilcisine ulaşabilmek için 8 dakika bekledim en son dayanamadım kapattım yani anlayacağınız hiçbir görüşme yapmadan randevu bile alamadan sadece hatta duyduğum müşteri temsilcisiyle görüşmenize şu kadar kişi kaldı başkada bir görüşmem olmadı ve telefonu kapattım ama gelin bakın ki faturama 100 lira yazılmış.” diye konuştu.
Telefon hattının sınırlı olduğunu belirten Dağlı, “Yani aylık 35 lira gelmesi gerekirken yüksek gelen fatura beni şaşırttı. Operatörü aradım sebebi nedir diye sordum. Onlarda bana Tüv Türk ile görüşme yaptığımı yüksek gelen tutarın ondan kaynaklandığını belirttiler. Pekiyi bu Tüv Türk randevu numarası uzayda mı yada Amerika’da mı diye sordum. ‘Hayır Türkiye’ dediler. Peki ben bu bedelden neden haberim yok ya da neden uyarı ya da bu görüşmelerin dakikası 10 lira diye uyarmadılar. Bunun suçlusu kim, ben miyim siz misiniz?. Bu kadar faturama bedel yansıdı muayene için randevuda alamadım peki bunu bana birileri açıklasın Muayene parası ne kadar? Telefon parası ne kadar?” diye tepki gösterdi.
TÜV TÜRK’ü aradığına pişman oldu
Yayınlanma :
15.01.2019 17:39
Güncelleme :
15.01.2019 17:39