Malumunuz olduğu üzere yaz aylarında sık sık elektrik kesintisi yaşanıyor…
Adana’da 50 dereceleri bulan sıcaklıktan dolayı herkes klimaya yükleniyor, dolayısıyla enerji kaldıramıyor ve elektrik kesintileri sık sık yaşanıyor…
Peki elektrik kesildiğinde ilk yapacağınız ya da yaptığınız işler nedir?..
Birincisi hemen elektrik fişlerini prizlerden çekeriz…
İkincisi ve en önemlisi hemen telefona sarılır 186’yı ararız…
Ararız ne olur?..
Dııııtttt…
Dııııtttt…
Dııııtttt…
Dııııtttt…
Dııııtttt…
Çalar da çalar…
Telefona bakmazlar ve muhatap bulamazsınız…
Elektrik kesintisinin üzerine bir de sıcak hava çöktüğünde üstüne üstlük 186’nın ucundaki kişiler çalan telefona bakmayınca çıldırırsınız…
Dayanamazsınız bir daha ararsınız…
Bir daha…
Bir daha…
Bir daha…
Bir türlü sonuca ulaşamazsınız…
Elektrik kesintisini bildirmek ya da ne zaman geleceğini öğrenmek için ararsınız ama başarılı olamazsınız…
Böylesine ciddiyetsiz bir çalışma olabilir mi?..
Vatandaş nereyi arayacak, kimlere başvuracak?..
Elektrik şirketi alacağını sonuna kadar takip eder, size muhatap kabul eder…
Olur da elektrik faturasını yatırmayı unutmuşsanız size uyarı niteliğindeki yazıyı gönderir…
10 gün içerisinde borcunuzu ödeyin der…
Ama siz işiniz düştüğünde bir türlü 186’ya ulaşamazsınız…
Vatandaş faturasını geç yatırdığında ENERJİSA hemen cezayı kesiyor, fazini uyguluyor…
Elektrik kesilip, vatandaşın mağdur olduğunda biz niye hesap soramıyoruz?
Vatandaşın mağduriyetini kim giderecek?
Bunun yanıtını bilen var mı?..
Muhataplarına soralım bir de…
Ey 186 sana nasıl ulaşacağız?..
Ey ENERJİSA “Elektrik Arıza Servisiniz 186’ya” nasıl ulaşacağız ?..
Bir zahmet bildirin…