“Dağda, ovada, karada, havada bağlıyız biz, ışık hızındayız” diyorlar ama şehrin ortasında 24 saatten fazla kesintinin önüne geçemediler!
Teknoloji çağında yaşıyoruz. Günümüzde internet olmazsa olmazımızdır. Neredeyse her işimizi internet üzerinden gerçekleştiriyoruz. Evde, işyerinde, okulda, spor salonunda yani aklınıza neresi gelirse internet kullanıyorsunuz. Hatta bankacılık işlemlerini bile internet üzerinden sürdürüyorsunuz.
Mesela 24 saatten fazla internetiniz kesik olursa ve defalarca aramanıza rağmen hiçbir işlem yapılmazsa ne yaparsınız?
Kullandığınız internetin kalitesinden şüphe edersiniz tabiki…
*
Mesela bu satırların yazarı Turkcell Super Online kullanıyor. 29 Haziran Salı saat 11.00’de internet kesildi, bu satırları yazdığım tarih 30 Haziran ve saat 14.20 halen internet kesik. Kesinti Adana’nın Yüreğir İlçesi Yavuzlar Mahallesi Aksantaş TOKİ konutları’nda yaşandı. Bilgisayarı telefonumun internetine bağlayarak çalışmalarımı sürdürüyorum. Müşteri hizmetlerini defalarca aradım, her aramada 2 saat sonraya kesintinin giderileceği bildirildi. Müşteri hizmetlerini son aradığımda kendimi tanıttım, mesleğimi söyledim ve bu rezilliği kamuoyuna aktaracağımı ifade ettim. Hatta dedim ki en tepede oturan yönetici vasfındaki insanlar yerlerinden kalkıp saha çalışmasına katılsın, insanların sorunlarını dinlesin.
*
Oturduğumuz apartmanda Turkcell Super Online abonelerinin tümünde kesik durumda.
Yani bir yandan “Işık Hızında” olduğunuzu iddia edeceksiniz, diğer yandan aboneler sizi telefonla aradığında fon müziğine “Bağlan hayata, dağbaşında karada, havada” diye hava atacaksınız ama kent merkezinde 24 saatten fazla kesintiye müdahale edemeyeceksiniz…
Yetmeyecek, aboneniz aradığında ekip yönlendirilmesini isteyeceksiniz, “Genel arıza” deyip ekip yönlendiremeyeceksiniz ve insanları mağdur edeceksiniz…
Hem hizmetin en iyisini verme taahhüdünde bulunacaksınız, hem de hizmet veremediğiniz 24 saatten fazla kesintinin de ücret bedelini alacaksınız…
Böyle bir dünya nerede var?
*
Üstelik internet kesintisi son günlerde çoğalmaya başlarken “ışık hızında” olduğunu iddia ettiğiniz internet ne yazık ki “Gani” yavaşlığında ilerleyecek…
Telefonun diğer ucundaki müşteri temsilcilerine üzülüyorum. İnsanların derdini dinleyip strese giriyorlar.
Üst düzey yöneticiler ise koltuklarından kalkmadan güya çalışıyorlar…
Şimdi Turkcell Super Online 24 saatten fazla kesintinin hesabını nasıl verecek?
24 saatten fazla uygulanan kesintiden olumsuz etkilenen abonelere karşı nasıl bir fayda sağlanacak?
24 saatten fazla uygulanan kesintinin ücretini alacak mısınız?
Ve abonelerinizden özür dilemeyi düşünüyor musunuz?